![]() [video_lightbox_youtube video_id=”aSc96hKXw9M&rel=false” width=”640″ height=”480″ auto_thumb=”1″] |
Siófokon élek és dolgozom gitárművész férjemmel és három kiskorú gyermekünkkel.
Jelenleg is itt tanítok, mint utazó pedagógus. Tanárként tizenhárom éve dolgozom a helyi és a környékbeli négy általános iskolában, ahol a rajz-vizuális kultúra tantárgyat oktatom. A mozgókép- és médiakommunikáció ismeret tárgyat is tanítottam, amíg államilag meg nem szüntették. A pécsi Művészeti Szakközépiskolában érettségiztem ötvösművész szakon. Pécsett és Budapesten szereztem meg két diplomámat. Az elsőt, festőművész szakirányon, mint rajz-vizuáliskultúra tanár, majd a második diplomámat mint, médiakommunikációs szakember végzettséggel kaptam meg. Mindig is nagyon érdekelt a kommunikáció, mint diszciplina. A kommunikációs folyamatok szabályai és alapvető kérdései művészetpedagógiai kutatásaim egyik fő témája is. Az ITS Talent School pedagógiai szerepkörében a feladatom a kommunikációs szoba vezetése. A kommunikációs szoba szakmai koordinátoraként fogadom az iskolánkba érkező gyermekeket. Itt általános ismertetést kapnak a két napot felőlelő tematikus szobák programjait illetően. Oldjuk a bennük lévő feszültséget, és játékokkal aktív szereplésre ösztönözzük őket. Ebben a szobában egy általános személyiségelemző megfigyelés történik. Ezeket az alapvető vizsgálati területek feltérképezve diagnosztizálhatjuk, hogy egy adott gyermek rendelkezik-e sikeres társadalmi élthez szükséges kompetenciákkal. Úgy mint: kommunikációs készség, kreativitás, empatikus készség. |